کولرمستر خنک کننده Master Liquid را مجهز به نور پردازی RGB عرضه می کند

تاریخ: 1396/07/11
کولرمستر پیشرو در تولید کیس، پاور و خنک کننده، از جدیدترین نسل خنک کننده های مایع خود ملقب به Master Liquid پرده برداشت. این خنک کننده ها در دو مدل 120L و 240L عرضه خواهند شد که کولرمستر از فن های RGB در آن ها استفاده نموده است، همچنین LED قرار گرفته بر روی پمپ و بلاک خنک کننده نیز قابلیت تغییر رنگ را دارا می باشد.

بنا بر اعلام کولرمستر این خنک کننده، از جدیدترین سوکت های عرضه شده توسط دو کمپانی Intel و AMD پشتیبانی خواهد کرد.تکنولوژی به کار رفته در این نسل از خنک کننده های کولرمستر که در گذشته نیز شاهد آن بودیم، Dual Chamber می باشد که باعث می شود کارایی خنک کننده شما به شکل فوق العاده ای افزایش پیدا کند، این سیستم باعث می شود درگاه های ورود و خروج آب گرم و سرد از یکدیگر متمایز شوند که در عملکرد خنک کننده تاثیر بسزایی می گزارد.

فن های مورد استفاده به منظور دفع حرارت تجمیع شده در رادیاتور این خنک کننده از نوع Air Balance کولرمستر می باشد که بیشترین میزان هوا را با حداقل میزان نویز به داخل رادیاتور دمیده و گرمای درون آن را خارج می کند.این محصول در اواخر ماه اکتبر میلادی در بازار ایران با گارانتی آواژنگ عرضه خواهد شد.